Particulars

Serveis mòbils

El canvi de l’oferta del servei d’Internet FTTH també té una afectació directa sobre la telefonia mòbil en oferir la possibilitat d’afegir-hi fins a cinc línies. Aquestes línies es caracteritzen per dos plans de preus diferents. El primer mòbil, per 30 €, disposa de tarifa plana nacional, 8 GB (la meitat de les quals es pot utilitzar a Espanya, França i Portugal) i 100 minuts internacionals o en itinerància. A partir de la segona línia, per 18 €, s’hi afegeixen 2 GB i totes les comunicacions són compartides entre les línies que s’hi combinin.

Al juny, s’amplia la cobertura en itinerància del Forfet 99, en què la tarifa plana de veu i les dades fins a 10 GB, que es podien utilitzar a Espanya, França i Portugal, ara també es poden fer servir a tota la Unió Europea i als Estats Units d’Amèrica. D’aquesta manera, ens adaptem a una tipologia de client que acostuma a fer un ús intensiu de les comunicacions mòbils (principalment, veu i dades) fora d’Andorra i dels països veïns.

La proposta de telefonia mòbil més contractada és el Forfet 15 (33 % dels clients), que ofereix un ús moderat de les comunicacions tant de veu com de dades i SMS a un preu raonable. Pel que fa als abonaments de Mobiland Contracte, s’incrementen un 3,5 % respecte a l’any anterior. La telefonia mòbil de prepagament representa un 22 % del total dels abonaments de telefonia mòbil.

Internet i Telefonia

Andorra Telecom trenca el concepte de la paquetització amb el llançament de la tarifa modular al desembre. Si la comercialització dels serveis residencials s’havia caracteritzat fins llavors per solucions de paquetitzacions amb diferents combinacions de telefonia, Internet i televisió, la nova oferta permet un alt grau de personalització de cadascun dels serveis.

El nou catàleg comercial permet d’oferir, dins el servei de telefonia fixa, diferents forfets de comunicacions a destinacions mòbils i fixes dins el territori nacional i internacional per tal de cobrir les diferents necessitats dels nostres clients.

Així mateix, l’oferta d’accés a Internet creix amb amplades de banda fins a velocitats de 700 Mbps, amb unes garanties excel·lents, especialment per a la concurrència de dispositius dins una mateixa connexió. La granularitat d’amplades de banda de l’accés a Internet permet d’arribar a tots els usuaris amb una oferta comercial clara i rica per poder cobrir-ne l’ús de manera personalitzada.

La voluntat d’apropar-nos a les demandes dels nostres clients ha fet que en la nova oferta comercial els serveis siguin modulables a cada necessitat, element clau per a la satisfacció del client residencial.

Televisió

Andorra Telecom s’adapta als nous hàbits dels usuaris del seu servei de televisió. El concepte del directe es relativitza. Els clients volen veure els continguts quan ells vulguin i nosaltres els oferim aquesta possibilitat. La nova funcionalitat 7 últims dies, que es va llançar el mes de març, permet d’accedir a la carta a tots els continguts prèmium de la darrera setmana, i ha tingut una excel·lent resposta en ser usada pel 40 % dels espectadors.

Com amb els altres serveis del segment residencial, l’oferta de televisió s’orienta cap a la modularitat, fent que el client esculli només el contingut que vol veure.

En aquesta línia, el mes de setembre l’oferta de futbol es dividirà en tres mòduls diferents: Partidazo (el millor partit de la jornada), La Liga (la resta de partits de la primera divisió espanyola) i la Liga de Campeones (el torneig de la Champions League). D’aquesta manera, el client pot adaptar el seu pressupost mensual al que més li agrada.

Al desembre, juntament amb el llançament de la modularitat de tots els serveis sobre fix, també es comercialitzarà un nou paquet de televisió anomenat Movistar+ Base, orientat als clients a qui els agraden sobretot les sèries, l’entreteniment i els programes esportius.